• 07-02-2022, 20:12:28
    #19
    sigooorta var mı önemli Hayırlısı ne ise o olsun hocam.
  • 07-02-2022, 21:44:55
    #20
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigooorta var mı önemli Hayırlısı ne ise o olsun hocam.
    Oranın sigortası var
  • 08-02-2022, 00:56:54
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Gürcistan benim yaşamak için hayalimde olan ülke. beğenmeyenlere hayret ediyorum. İmkanım olsa giderdim.
    Tiflis ve batumda ev kiraları vs yüksektir. Büyük ihtimalle sizi bu iki şehirden birine çağırıyorlar.

    Tifliste maalesef yemek de pahalı. Uygun fiyatl ıyer bulmanız gerekiyor.

    Ancak gürcistanda gıda fiyatları Türkiye ile hemen hemen aynı veya duruma göre çok ucuz.



    Biz Ahıska da bir markette çok ucuza balık vs yiyorduk. Ancak tifliste fiyatlar yüksek.



    ***
    Yapacağınızişi çalışacağınız firmayı önceden iyi tanımalısınız. Kimse kolay kolay kimseye yurtdışnda iş vermez. Sizi mağdur etmezler inşallah.

    Şimdiden hayırlı olsun diyorum.
  • 08-02-2022, 01:01:30
    #22
    Üyeliği durduruldu
    anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giderken alacakları uçak biletini avans olarak alıyorlar aylık 50 usd olarak kesiyorlarmış. Yemek catering varmış. Firma türk şirketi yarın öbürgün ardımda borçla dönme riskinden korkuyorum. Halihazırda Türkiye de asgari ücretli çalışıyorum altımda 2021 model araba var şirketin. Kendime ait ofisim var klimalı. Zaman kısıtlamam yok erkende çıkabiliyorum falan aslında biryandan işimi bırakıp öyle bir maceraya atılmak mantıklı mı onuda bilmiyorum
    Hoca yurtdışında türklere dikkat. Her yerde bizim türkler pis işlerle meşhur maalesef.
  • 08-02-2022, 19:26:18
    #23
    Kimisi fırsat kimisi risk olarak görüyor daha önce deneyimlemiş birileri farklı nasıl bir süreç karşılar beni halihazırdaki işimi bıraktığıma pişman olur muyum?
    fikri olan ? aslında işimi bırakmak istemiyorum ama denemekte istiyorum yok mu fikri olan
  • 09-02-2022, 10:13:06
    #24
    +güncel +
  • 09-02-2022, 12:47:49
    #25
    anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimisi fırsat kimisi risk olarak görüyor daha önce deneyimlemiş birileri farklı nasıl bir süreç karşılar beni halihazırdaki işimi bıraktığıma pişman olur muyum?
    fikri olan ? aslında işimi bırakmak istemiyorum ama denemekte istiyorum yok mu fikri olan

    Peki buradaki sigortan ne olacak. ? Sonuçta orda sıfırdan bir sigortalılık süresi var.
  • 09-02-2022, 14:07:00
    #26
    değerli dostlar mesajlarınızı okudum ve karar verdim Türkiye her yönden daha iyi oraya göre gitmemeye karar verdim
  • 03-05-2022, 15:20:36
    #27
    anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değerli dostlar mesajlarınızı okudum ve karar verdim Türkiye her yönden daha iyi oraya göre gitmemeye karar verdim
    Değerli dostlar üzerinden daha 6 ay geçmeden pişmanlık yapıştı yakama. Keşke gitseymişim. Arkadaşlarımızdan biri aman yurtdışında Türklere dikkat sıkıntılı olabilir demişti, ama Türkiye'dekilerin de tehlikeli ve hak yiyen olduğunu hatırlatmamıştı. İşim dışında işler yapmama rağmen itiraz ettiğimde yapmasaydın denilerek hali hazırdaki işimden ayrıldım. Yurtdışına keşke gitseymişim, yapılmayan şeylerin pişmanlığı büyük oluyor.