Kimisi fırsat kimisi risk olarak görüyor daha önce deneyimlemiş birileri farklı nasıl bir süreç karşılar beni halihazırdaki işimi bıraktığıma pişman olur muyum?
fikri olan ? aslında işimi bırakmak istemiyorum ama denemekte istiyorum yok mu fikri olan