anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giderken alacakları uçak biletini avans olarak alıyorlar aylık 50 usd olarak kesiyorlarmış. Yemek catering varmış. Firma türk şirketi yarın öbürgün ardımda borçla dönme riskinden korkuyorum. Halihazırda Türkiye de asgari ücretli çalışıyorum altımda 2021 model araba var şirketin. Kendime ait ofisim var klimalı. Zaman kısıtlamam yok erkende çıkabiliyorum falan aslında biryandan işimi bırakıp öyle bir maceraya atılmak mantıklı mı onuda bilmiyorum
Hoca yurtdışında türklere dikkat. Her yerde bizim türkler pis işlerle meşhur maalesef.