değerli dostlar mesajlarınızı okudum ve karar verdim Türkiye her yönden daha iyi oraya göre gitmemeye karar verdim
Değerli dostlar üzerinden daha 6 ay geçmeden pişmanlık yapıştı yakama. Keşke gitseymişim. Arkadaşlarımızdan biri aman yurtdışında Türklere dikkat sıkıntılı olabilir demişti, ama Türkiye'dekilerin de tehlikeli ve hak yiyen olduğunu hatırlatmamıştı. İşim dışında işler yapmama rağmen itiraz ettiğimde yapmasaydın denilerek hali hazırdaki işimden ayrıldım. Yurtdışına keşke gitseymişim, yapılmayan şeylerin pişmanlığı büyük oluyor.