• 07-02-2022, 18:51:35
    #1
    Daha önce soru sormuştum yurtdışına parasız çıkmak diye.
    Bugün iş teklifi aldım Gürcistandan .
    Sosyal medya işi 800 dolar maaş ile sizce kabul etmeliyim ne gibi şartlar beni bekler nasıl bir süreç olur zorlanır mıyım Gürcistanda yaşamış olan veya yurtdışında bu işi yapanlar var mı beni bilgilendirebilir misiniz?
  • 07-02-2022, 18:53:22
    #2
    800 dolar geçinirsiniz gurcistanda lakin yaşanılıcak bir ülke değil bence
  • 07-02-2022, 18:54:56
    #3
    anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce soru sormuştum yurtdışına parasız çıkmak diye.
    Bugün iş teklifi aldım Gürcistandan .
    Sosyal medya işi 800 dolar maaş ile sizce kabul etmeliyim ne gibi şartlar beni bekler nasıl bir süreç olur zorlanır mıyım Gürcistanda yaşamış olan veya yurtdışında bu işi yapanlar var mı beni bilgilendirebilir misiniz?
    Kalacak yerini verıyorlarsa git
  • 07-02-2022, 18:57:23
    #4
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Sadece maaş 800 dolar, peki geriye kalanlar ? Yiyip içmeniz, konaklamanız vs. Bunlar hakkında bir bilgi var mı ?
  • 07-02-2022, 18:57:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunu sadece Gürcistan tekelinde değerlendirmemek lazım yurt dışında çalışan neredeyse bütün arkadaşlarım hiçbiri ilk gittiği ülkede kalmadı. Şuan hepsi farklı ülkelerde.
  • 07-02-2022, 18:59:52
    #6
    Keşke banada böyle bir teklif gelse....
  • 07-02-2022, 19:00:01
    #7
    Barınma ve temel ihtiyaçlar firmaya aitse eğer değerlendirmeni öneririm gideceğin yerde karşına farklı işler veya farklı firmalardan teklifler alabilmen adına.
  • 07-02-2022, 19:00:24
    #8
    Espanol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalacak yerini verıyorlarsa git
    Ayarlamakta yardımcı oluyorlar ama masrafı maaşın içinde
  • 07-02-2022, 19:01:00
    #9
    dnzdmrl91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu sadece Gürcistan tekelinde değerlendirmemek lazım yurt dışında çalışan neredeyse bütün arkadaşlarım hiçbiri ilk gittiği ülkede kalmadı. Şuan hepsi farklı ülkelerde.
    Yani biryerden başlamak mı lazım diyorsunuz hocam