minidora adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yine geldik boy konusuna
18
●290
- 22-01-2022, 23:36:33bol bol sütMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ip atlama
asılma
falan uzatır ya
3-5 cm uzasa da yeter1 kişi bunu beğendi. - 22-01-2022, 23:37:10rahat uzarsiniz hocam ailenizde uzun insanlar varmı ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2022, 23:37:31dayılarım uzunMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle1 kişi bunu beğendi.
- 22-01-2022, 23:38:23rahat rahat uzarsiniz hocam dert etmeyinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2022, 00:11:18Vallahi hocam ben bir şey yapmadım ama şuan 187 civarı boyum var. Üstelik 16 yaşındayım 😀Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sizin gibi sirtta deri yırtılması oldu. Umarım daha fazla uzamam 😀 - 23-01-2022, 00:15:07siz baya hızlısınız hocam gidişat 2 yi gösteriyor geçmiş olsun deri yırtılması baya sıkıntılı tedavisi yok kremle anca görüntü azalıyorEnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2022, 00:17:17Aman hocam demeyin öyle 2 olmayayım ben 🥲Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babam 187, amcalarım da o şekilde. Annem 170 civarı, anne tarafim da baba tarafımdan kısa.
İnşallah cekinik gen kurbanı olmam 😀