Yine geldik boy konusuna - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yine geldik boy konusuna
18
●
290
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yine geldik boy konusuna
1
2
3
23-01-2022, 00:19:04
#19
Misafir
EnesCanturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aman hocam demeyin öyle 2 olmayayım ben 🥲
Babam 187, amcalarım da o şekilde. Annem 170 civarı, anne tarafim da baba tarafımdan kısa.
İnşallah cekinik gen kurbanı olmam 😀
amin hocam 🙃😄
EnesCanturk
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler