Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz baya hızlısınız hocam gidişat 2 yi gösteriyor geçmiş olsun deri yırtılması baya sıkıntılı tedavisi yok kremle anca görüntü azalıyor
Aman hocam demeyin öyle 2 olmayayım ben 🥲

Babam 187, amcalarım da o şekilde. Annem 170 civarı, anne tarafim da baba tarafımdan kısa.

İnşallah cekinik gen kurbanı olmam 😀