siz baya hızlısınız hocam gidişat 2 yi gösteriyor geçmiş olsun deri yırtılması baya sıkıntılı tedavisi yok kremle anca görüntü azalıyor
Aman hocam demeyin öyle 2 olmayayım ben 🥲
Babam 187, amcalarım da o şekilde. Annem 170 civarı, anne tarafim da baba tarafımdan kısa.
İnşallah cekinik gen kurbanı olmam 😀