EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi hocam ben bir şey yapmadım ama şuan 187 civarı boyum var. Üstelik 16 yaşındayım 😀

Aynı sizin gibi sirtta deri yırtılması oldu. Umarım daha fazla uzamam 😀
siz baya hızlısınız hocam gidişat 2 yi gösteriyor geçmiş olsun deri yırtılması baya sıkıntılı tedavisi yok kremle anca görüntü azalıyor