Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaşım 23 15 yaşında boyum 1.67 civarlarindaydi bol bol sut ve mısır gevreği sayesinde 6 ayda uzadim ama zararlarida var hocam deri yırtılması falan oldu sırtımda saldım yararida var zararida insan şükretmeli belli aralıklarla süt ve mısır gevreği protein değeri yüksek şeyler yiyerek basketbol oynayarak rahat istediğiniz boya gelirsiniz
Vallahi hocam ben bir şey yapmadım ama şuan 187 civarı boyum var. Üstelik 16 yaşındayım 😀

Aynı sizin gibi sirtta deri yırtılması oldu. Umarım daha fazla uzamam 😀