• 22-01-2022, 23:26:57
    #1
    Yarindan itibaren boy antrenmanlarina başlayacağim.
    Ne yapmaliyim?
    Boy: 173
    hedef boy: 176-180 falan
  • 22-01-2022, 23:28:46
    #2
    Antreman ile boy uzuyor mu hocam. Ve yaş sınırı varmı ))
  • 22-01-2022, 23:30:50
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antreman ile boy uzuyor mu hocam. Ve yaş sınırı varmı ))
    öyle dedim işte hocam.
    yaş 18
    uzamalar 22-23'e kadar devam ediyormuş erkeklerde
  • 22-01-2022, 23:31:38
    #4
    boyum 1.85 mısır gevreği süt haricinde birşey yemeden daha da uzuyorum
  • 22-01-2022, 23:32:36
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boyum 1.85 mısır gevreği süt haricinde birşey yemeden daha da uzuyorum
    yaş kaç
    nasıl uzadınız hocam?
  • 22-01-2022, 23:34:06
    #6
    Genetik çok önemli hocam, onun dışında da her şey fasa fiso. Normal beslenmene dikkat edeceksin uzarsan uzarsın, uzamazsan yapacak bir şey yok maalesef bu hususta.
  • 22-01-2022, 23:34:14
    #7
    The rack. Kesin çözüm.

  • 22-01-2022, 23:34:36
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaş kaç
    nasıl uzadınız hocam?
    yaşım 23 15 yaşında boyum 1.67 civarlarindaydi bol bol sut ve mısır gevreği sayesinde 6 ayda uzadim ama zararlarida var hocam deri yırtılması falan oldu sırtımda saldım yararida var zararida insan şükretmeli belli aralıklarla süt ve mısır gevreği protein değeri yüksek şeyler yiyerek basketbol oynayarak rahat istediğiniz boya gelirsiniz
  • 22-01-2022, 23:34:46
    #9
    Siz yine iyisiniz hocam boy 1.64 yas 18 Ne yaptiysam olmadi doktora gittik onlar bile uzatamadi 😄