Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaş kaç
nasıl uzadınız hocam?
yaşım 23 15 yaşında boyum 1.67 civarlarindaydi bol bol sut ve mısır gevreği sayesinde 6 ayda uzadim ama zararlarida var hocam deri yırtılması falan oldu sırtımda saldım yararida var zararida insan şükretmeli belli aralıklarla süt ve mısır gevreği protein değeri yüksek şeyler yiyerek basketbol oynayarak rahat istediğiniz boya gelirsiniz