• 22-01-2022, 23:34:47
    #10
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    The rack. Kesin çözüm.
    anlamadım
  • 22-01-2022, 23:36:33
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşım 23 15 yaşında boyum 1.67 civarlarindaydi bol bol sut ve mısır gevreği sayesinde 6 ayda uzadim ama zararlarida var hocam deri yırtılması falan oldu sırtımda saldım yararida var zararida insan şükretmeli belli aralıklarla süt ve mısır gevreği protein değeri yüksek şeyler yiyerek basketbol oynayarak rahat istediğiniz boya gelirsiniz
    bol bol süt
    ip atlama
    asılma
    falan uzatır ya
    3-5 cm uzasa da yeter
    • BaybarsBilim
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-01-2022, 23:37:10
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bol bol süt
    ip atlama
    asılma
    falan uzatır ya
    3-5 cm uzasa da yeter
    rahat uzarsiniz hocam ailenizde uzun insanlar varmı ?
  • 22-01-2022, 23:37:31
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rahat uzarsiniz hocam ailenizde uzun insanlar varmı ?
    dayılarım uzun
    • BaybarsBilim
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-01-2022, 23:38:23
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dayılarım uzun
    rahat rahat uzarsiniz hocam dert etmeyin
  • 22-01-2022, 23:55:15
    #15
    Haftalik düzenli 3 konu açıyorsunuz hocam, sanırım almak istediginiz cevabı bulamiyorsunuz. Bulamayabilirsiniz de hatta, bu kadar konu açmak pek mantikli degil gibi
  • 23-01-2022, 00:11:18
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşım 23 15 yaşında boyum 1.67 civarlarindaydi bol bol sut ve mısır gevreği sayesinde 6 ayda uzadim ama zararlarida var hocam deri yırtılması falan oldu sırtımda saldım yararida var zararida insan şükretmeli belli aralıklarla süt ve mısır gevreği protein değeri yüksek şeyler yiyerek basketbol oynayarak rahat istediğiniz boya gelirsiniz
    Vallahi hocam ben bir şey yapmadım ama şuan 187 civarı boyum var. Üstelik 16 yaşındayım 😀

    Aynı sizin gibi sirtta deri yırtılması oldu. Umarım daha fazla uzamam 😀
  • 23-01-2022, 00:15:07
    #17
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi hocam ben bir şey yapmadım ama şuan 187 civarı boyum var. Üstelik 16 yaşındayım 😀

    Aynı sizin gibi sirtta deri yırtılması oldu. Umarım daha fazla uzamam 😀
    siz baya hızlısınız hocam gidişat 2 yi gösteriyor geçmiş olsun deri yırtılması baya sıkıntılı tedavisi yok kremle anca görüntü azalıyor
  • 23-01-2022, 00:17:17
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz baya hızlısınız hocam gidişat 2 yi gösteriyor geçmiş olsun deri yırtılması baya sıkıntılı tedavisi yok kremle anca görüntü azalıyor
    Aman hocam demeyin öyle 2 olmayayım ben 🥲

    Babam 187, amcalarım da o şekilde. Annem 170 civarı, anne tarafim da baba tarafımdan kısa.

    İnşallah cekinik gen kurbanı olmam 😀