• 09-01-2022, 20:31:27
    #10
    API adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1 ay içerisinde gidip tekrar muayene sokarsan ücret almıyorlar
    Evet hocam arkadaş yeni fiyatları sormuş.
  • 09-01-2022, 20:34:11
    #11
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz ne zaman hangi yıl muayne tekrarına gitmiştiniz? Konudaki diğer arkadaş sadece neyden kalındıysa ona bakılıyor diyor.
    1 aralıkta gittim 1 ay olmuş mimar sinan tüvtürkteydik plakadan kaldı araç 1 saat içinde geri girdik sıraya farları bile ölçtüler ama bakmak icin baktılar yani
  • 09-01-2022, 20:56:10
    #12
    Ağır kusur ve hafif kusur yazanlara tekrar bakarlar.

    Diğer yerlere bakmazlar.
  • 09-01-2022, 21:04:02
    #13
    Delik rakam ya da harflerin içinde ya da kenarındaysa ağır kusur sayılabilir. Haricinde plakada delik olması ağır kusur değildir. (https://www.tuvturk.com.tr/plaka-yon...-hakkinda.aspx)

    Geçtiğimiz sene motosikletimde aynı durumu yaşadık tabi rakamın dibinde olduğu için ağır kusur verdiler. Plaka çıkartmaya da üşendiğim için silikonla kapadım ve geçti. Tabi %100 geçirirler diyemem, mümkünse plaka yenilemeniz daha iyi olur.
  • 09-01-2022, 22:42:50
    #14
    Bende geçen vizede plakadan kaldım. Sadece ön de sorun vardı dediğiniz gibi aslında o delik bir öncekinde de vardı ama o zaman geçmişti. Bu sefer geçirmediler silikon vs riske atmaya gerek yok şöförler odasından 25-30 TL gibi bir rakama yenisini 10 dakika da basıp vermişlerdi takıp gittim geçti sorunsuz. Şuanda 48 TL imiş sanırım. Vizeden geldiğin için noter vs gerekmiyor. 48 TL için 500 TL riske atmayın çünkü tekrar muayene hakkınız yok 1 kere var yama vs ile uraşmayın 50 TL verin yeni plaka gidin geçin bence

    https://plakakodlari.com/plaka-yenileme.html
  • 10-01-2022, 12:15:55
    #15
    Aynen hocam öyle yapacağım. Bende de sadece ön plakada vida var. Değişim için sadece önü değiştirebiliyor muyum? Yoksa çift şekilde mi teslim etmek gerekiyor?

    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende geçen vizede plakadan kaldım. Sadece ön de sorun vardı dediğiniz gibi aslında o delik bir öncekinde de vardı ama o zaman geçmişti. Bu sefer geçirmediler silikon vs riske atmaya gerek yok şöförler odasından 25-30 TL gibi bir rakama yenisini 10 dakika da basıp vermişlerdi takıp gittim geçti sorunsuz. Şuanda 48 TL imiş sanırım. Vizeden geldiğin için noter vs gerekmiyor. 48 TL için 500 TL riske atmayın çünkü tekrar muayene hakkınız yok 1 kere var yama vs ile uraşmayın 50 TL verin yeni plaka gidin geçin bence

    https://plakakodlari.com/plaka-yenileme.html
  • 10-01-2022, 21:39:58
    #16
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam öyle yapacağım. Bende de sadece ön plakada vida var. Değişim için sadece önü değiştirebiliyor muyum? Yoksa çift şekilde mi teslim etmek gerekiyor?
    Sadece ön değişebiliyorsunuz ben öyle yaptım önü söktüm götürdüm önü bastılar yapıştırdım geçtim çiftini değiştirmene gerek yok arkada bir sıkıntı yok ise
  • 10-01-2022, 21:40:57
    #17
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece ön değişebiliyorsunuz ben öyle yaptım önü söktüm götürdüm önü bastılar yapıştırdım geçtim çiftini değiştirmene gerek yok arkada bir sıkıntı yok ise
    Sizin söylediğiniz rakam tek plaka rakamı o zaman sanırım
  • 10-01-2022, 21:42:28
    #18
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin söylediğiniz rakam tek plaka rakamı o zaman sanırım
    Evet geçen sene tek plakaya 30-40 TL gibi bir şey vermiştim net hatırlamıyorum şuan net fiyatlar nasıl bilmiyorum.