Delik rakam ya da harflerin içinde ya da kenarındaysa ağır kusur sayılabilir. Haricinde plakada delik olması ağır kusur değildir. (https://www.tuvturk.com.tr/plaka-yon...-hakkinda.aspx)

Geçtiğimiz sene motosikletimde aynı durumu yaşadık tabi rakamın dibinde olduğu için ağır kusur verdiler. Plaka çıkartmaya da üşendiğim için silikonla kapadım ve geçti. Tabi %100 geçirirler diyemem, mümkünse plaka yenilemeniz daha iyi olur.