API adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Araç Muaynesinden Kalan Var Mı? Plaka Problemi
17
●176
- 09-01-2022, 20:34:111 aralıkta gittim 1 ay olmuş mimar sinan tüvtürkteydik plakadan kaldı araç 1 saat içinde geri girdik sıraya farları bile ölçtüler ama bakmak icin baktılar yanibuddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2022, 21:04:02Delik rakam ya da harflerin içinde ya da kenarındaysa ağır kusur sayılabilir. Haricinde plakada delik olması ağır kusur değildir. (https://www.tuvturk.com.tr/plaka-yon...-hakkinda.aspx)
Geçtiğimiz sene motosikletimde aynı durumu yaşadık tabi rakamın dibinde olduğu için ağır kusur verdiler. Plaka çıkartmaya da üşendiğim için silikonla kapadım ve geçti. Tabi %100 geçirirler diyemem, mümkünse plaka yenilemeniz daha iyi olur. - 09-01-2022, 22:42:50Bende geçen vizede plakadan kaldım. Sadece ön de sorun vardı dediğiniz gibi aslında o delik bir öncekinde de vardı ama o zaman geçmişti. Bu sefer geçirmediler silikon vs riske atmaya gerek yok şöförler odasından 25-30 TL gibi bir rakama yenisini 10 dakika da basıp vermişlerdi takıp gittim geçti sorunsuz. Şuanda 48 TL imiş sanırım. Vizeden geldiğin için noter vs gerekmiyor. 48 TL için 500 TL riske atmayın çünkü tekrar muayene hakkınız yok 1 kere var yama vs ile uraşmayın 50 TL verin yeni plaka gidin geçin bence
https://plakakodlari.com/plaka-yenileme.html - 10-01-2022, 12:15:55Aynen hocam öyle yapacağım. Bende de sadece ön plakada vida var. Değişim için sadece önü değiştirebiliyor muyum? Yoksa çift şekilde mi teslim etmek gerekiyor?
ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-01-2022, 21:39:58Sadece ön değişebiliyorsunuz ben öyle yaptım önü söktüm götürdüm önü bastılar yapıştırdım geçtim çiftini değiştirmene gerek yok arkada bir sıkıntı yok isebuddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2022, 21:40:57Sizin söylediğiniz rakam tek plaka rakamı o zaman sanırımComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2022, 21:42:28Evet geçen sene tek plakaya 30-40 TL gibi bir şey vermiştim net hatırlamıyorum şuan net fiyatlar nasıl bilmiyorum.buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle