hocam siz ne zaman hangi yıl muayne tekrarına gitmiştiniz? Konudaki diğer arkadaş sadece neyden kalındıysa ona bakılıyor diyor.
1 aralıkta gittim 1 ay olmuş mimar sinan tüvtürkteydik plakadan kaldı araç 1 saat içinde geri girdik sıraya farları bile ölçtüler ama bakmak icin baktılar yani