Bende geçen vizede plakadan kaldım. Sadece ön de sorun vardı dediğiniz gibi aslında o delik bir öncekinde de vardı ama o zaman geçmişti. Bu sefer geçirmediler silikon vs riske atmaya gerek yok şöförler odasından 25-30 TL gibi bir rakama yenisini 10 dakika da basıp vermişlerdi takıp gittim geçti sorunsuz. Şuanda 48 TL imiş sanırım. Vizeden geldiğin için noter vs gerekmiyor. 48 TL için 500 TL riske atmayın çünkü tekrar muayene hakkınız yok 1 kere var yama vs ile uraşmayın 50 TL verin yeni plaka gidin geçin bence
https://plakakodlari.com/plaka-yenileme.html