Aynen hocam öyle yapacağım. Bende de sadece ön plakada vida var. Değişim için sadece önü değiştirebiliyor muyum? Yoksa çift şekilde mi teslim etmek gerekiyor?
Sadece ön değişebiliyorsunuz ben öyle yaptım önü söktüm götürdüm önü bastılar yapıştırdım geçtim çiftini değiştirmene gerek yok arkada bir sıkıntı yok ise