3. Aşıyı olanlar buraya
37
●746
- 09-01-2022, 17:30:03Üni öğrencisi olunda mecbur yaptiriyoruzrenklizeka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 09-01-2022, 18:04:444 gün önce bende oldum hocam,hepsini yaşadım ilk dozlarda böyle bir şey olmamıştı,gece 2 de titreyerek uyandım 3-4 saat kendimi ısıtmaya calıstım bir aferin içtim hafif ter atınca rahatladım öneririm aferine alerjiniz yoksa,ilk günden sonra sadece baş agrısı kaldı o da bugun sonlandıvolkanayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2022, 18:27:131 hafta kolum koltuk altımda baya ağrı oluştu baş ağrısı üşüme gibi
- 09-01-2022, 18:30:40Hocam okulu dondurdum desem inanır mısınız 😂 sınavlar yüz yüze olduğu için giremedim aşım olmadığı için bende dondurdum 😂volkanayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2022, 18:43:43Merhaba hocam. 3 doz biontech oldum. 3'sü hatırlatma. 3'üncü dozu Türkovac olacaktım. Mersin şehir hastanesinde yapılıyormuş. Ben Tarsus'tayım. O sebeple biontek olduk. Yan etki kişiden kişiye değişebiliyor. Kol ağrısı yan etki sayılmaz gibi ama bende de olmuştu. 🙂👍

)