volkanayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üni öğrencisi olunda mecbur yaptiriyoruz )
Hocam okulu dondurdum desem inanır mısınız 😂 sınavlar yüz yüze olduğu için giremedim aşım olmadığı için bende dondurdum 😂