volkanayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar dün 3. Aşıyı oldum bıontech oldum diğer iki yaptırdıgım aşı gibi şuan ciddi anlamda sıcak ortamda bile üşüme, ateş , kol ağrısı bu durumları yaşayanlar oldu mu?
4 gün önce bende oldum hocam,hepsini yaşadım ilk dozlarda böyle bir şey olmamıştı,gece 2 de titreyerek uyandım 3-4 saat kendimi ısıtmaya calıstım bir aferin içtim hafif ter atınca rahatladım öneririm aferine alerjiniz yoksa,ilk günden sonra sadece baş agrısı kaldı o da bugun sonlandı