Merhaba hocam. 3 doz biontech oldum. 3'sü hatırlatma. 3'üncü dozu Türkovac olacaktım. Mersin şehir hastanesinde yapılıyormuş. Ben Tarsus'tayım. O sebeple biontek olduk. Yan etki kişiden kişiye değişebiliyor. Kol ağrısı yan etki sayılmaz gibi ama bende de olmuştu. 🙂👍