• 09-01-2022, 17:29:26
    #10
    3 doz Biontech aşısı oldum 3'ü de hiçbir yan etki göstermedi.
  • 09-01-2022, 17:30:03
    #11
    🔥 UYGUN SMM PANEL 🔥
    renklizeka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah tan hiç aşı yapmadım yapmayı da düşünmüyorum geçen hastalandım test yaptır dediler test de yapmadım aşı yapmayı da düşünmüyorum bakalım.
    Üni öğrencisi olunda mecbur yaptiriyoruz )
  • 09-01-2022, 17:49:23
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Birinci de çarpıntı oldu ve kol ağrısı bayagı aşadım. Diğer ikinci de aynı şekilde ama sadece kolumu kaldıramadım üçüncüyü de hafta içi yaptıracağım.
  • 09-01-2022, 18:04:44
    #13
    volkanayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar dün 3. Aşıyı oldum bıontech oldum diğer iki yaptırdıgım aşı gibi şuan ciddi anlamda sıcak ortamda bile üşüme, ateş , kol ağrısı bu durumları yaşayanlar oldu mu?
    4 gün önce bende oldum hocam,hepsini yaşadım ilk dozlarda böyle bir şey olmamıştı,gece 2 de titreyerek uyandım 3-4 saat kendimi ısıtmaya calıstım bir aferin içtim hafif ter atınca rahatladım öneririm aferine alerjiniz yoksa,ilk günden sonra sadece baş agrısı kaldı o da bugun sonlandı
  • 09-01-2022, 18:27:13
    #14
    1 hafta kolum koltuk altımda baya ağrı oluştu baş ağrısı üşüme gibi
  • 09-01-2022, 18:30:40
    #15
    volkanayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üni öğrencisi olunda mecbur yaptiriyoruz )
    Hocam okulu dondurdum desem inanır mısınız 😂 sınavlar yüz yüze olduğu için giremedim aşım olmadığı için bende dondurdum 😂
  • 09-01-2022, 18:43:43
    #16
    Merhaba hocam. 3 doz biontech oldum. 3'sü hatırlatma. 3'üncü dozu Türkovac olacaktım. Mersin şehir hastanesinde yapılıyormuş. Ben Tarsus'tayım. O sebeple biontek olduk. Yan etki kişiden kişiye değişebiliyor. Kol ağrısı yan etki sayılmaz gibi ama bende de olmuştu. 🙂👍
  • 09-01-2022, 18:44:06
    #17
    🔥 UYGUN SMM PANEL 🔥
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam okulu dondurdum desem inanır mısınız 😂 sınavlar yüz yüze olduğu için giremedim aşım olmadığı için bende dondurdum 😂
    Oda iyimiş 😀
  • 09-01-2022, 18:55:57
    #18
    Aşıdan sonra 1 tane Parol hap içiniz