• 06-01-2022, 23:11:53
    #1
    Evimizde 2 tane kedimiz var.
    Mama bittikçe parça parça alıyoruz, hesaplayınca parça parça aldığımızda çok pahalıya geldiğini farkettim.
    10 kg veya 15 kg almak istiyorum, ucuz yollu bişey arıyorum açıkcası.

    Bulduğum mamalar

    Enjoy yetişkin kedi maması 15 kg - 1 sitede 169 tl iken birisinde 250 tl bu fark niye var anlamadım
    Trendline kedi maması 15 kg- 189 TL

    kullanıp yorum yapacak olan var mı?
  • 06-01-2022, 23:16:26
    #2
    Ben 2 kedim için 10 kiloluk alıyorum, N&D kullanıyorum fakat bütçenizi aşıyor. Açıkçası bu 2 marka da çok kaliteli değil. Fiyat farkı SKT'ten dolayı olabilir. Bunların sahtelerine pek rastlamadım uygun fiyatlı oldukları için. Yinede şikayetvar'a vs bir bakın derim.
  • 06-01-2022, 23:20:10
    #3
    daha önce bu mamalardan yemedilerse 1er kilo alıp deneyin ama kedilerin sağlığı için biraz daha kaliteli mama tercih ederseniz daha iyi olur lavital somonlu yavru kedi maması önerim
  • 06-01-2022, 23:21:32
    #4
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 2 kedim için 10 kiloluk alıyorum, N&D kullanıyorum fakat bütçenizi aşıyor. Açıkçası bu 2 marka da çok kaliteli değil. Fiyat farkı SKT'ten dolayı olabilir. Bunların sahtelerine pek rastlamadım uygun fiyatlı oldukları için. Yinede şikayetvar'a vs bir bakın derim.
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam
    Siizin dediğiniz marka bunlardan 5 kat daha pahalı
    her öğün 100 gram et versem heralde mamadan daha ucuza gelir

    Parça parça aldığımda getir üzerinden felan whiskas alıyorum 300 er gramlık 2 şer paket ama bu da çok pahalıya geliyor dediğim gibi.

    ylmzcnblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce bu mamalardan yemedilerse 1er kilo alıp deneyin ama kedilerin sağlığı için biraz daha kaliteli mama tercih ederseniz daha iyi olur lavital somonlu yavru kedi maması önerim
    Whiskas kullanıyoruz onu da kilo hesabına vurunca 50 tl felan ama hep parça parça alıyoruz
  • 06-01-2022, 23:26:36
    #5
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam
    Siizin dediğiniz marka bunlardan 5 kat daha pahalı
    her öğün 100 gram et versem heralde mamadan daha ucuza gelir

    Parça parça aldığımda getir üzerinden felan whiskas alıyorum 300 er gramlık 2 şer paket ama bu da çok pahalıya geliyor dediğim gibi.


    Whiskas kullanıyoruz onu da kilo hesabına vurunca 50 tl felan ama hep parça parça alıyoruz
    whiskas pakette yeni gelen zamlarla çok pahalı oldu büyük torbalarda almak daha avantajlı birde sürekli mama alma derdi yok bizde tek kedi var 5-6 ay gidiyor
  • 06-01-2022, 23:30:40
    #6
    Enjoy yetişkin kedi maması 15 kg daha önce 3 kere kullandım sokak hayvanları için bir sorunu yok gayet severek yiyorlar.
  • 06-01-2022, 23:34:14
    #7
    Enjoyu sokak kedileri için alıyoruz, bizim tosuna şuan felicia marka mama veriyoruz. Param olursa nd marka mama almayı düşünüyorum. Enjoy dandiktir diğeri ondan da dandik.
  • 06-01-2022, 23:34:54
    #8
    ylmzcnblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whiskas pakette yeni gelen zamlarla çok pahalı oldu büyük torbalarda almak daha avantajlı birde sürekli mama alma derdi yok bizde tek kedi var 5-6 ay gidiyor
    Hocam 1 tane scottish fold, 1 tane tekir var
    tekir çok iştahlı mamanın yanında her yemekte masada mama dayanmıyor
  • 06-01-2022, 23:38:16
    #9
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1 tane scottish fold, 1 tane tekir var
    tekir çok iştahlı mamanın yanında her yemekte masada mama dayanmıyor
    Kötü mamayla beslemeyin kedilerinizi ilerde sağlık problemi yaşarlar. nd-orijen-acana-pro plan gibi markalara yönelin. Pahalı biliyorum ama sizin söylediğiniz mamaların içeriği çok kötü.