Evimizde 2 tane kedimiz var.
Mama bittikçe parça parça alıyoruz, hesaplayınca parça parça aldığımızda çok pahalıya geldiğini farkettim.
10 kg veya 15 kg almak istiyorum, ucuz yollu bişey arıyorum açıkcası.
Bulduğum mamalar
Enjoy yetişkin kedi maması 15 kg - 1 sitede 169 tl iken birisinde 250 tl bu fark niye var anlamadım
Trendline kedi maması 15 kg- 189 TL
kullanıp yorum yapacak olan var mı?