Ben 2 kedim için 10 kiloluk alıyorum, N&D kullanıyorum fakat bütçenizi aşıyor. Açıkçası bu 2 marka da çok kaliteli değil. Fiyat farkı SKT'ten dolayı olabilir. Bunların sahtelerine pek rastlamadım uygun fiyatlı oldukları için. Yinede şikayetvar'a vs bir bakın derim.