Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkür ederim hocam
Siizin dediğiniz marka bunlardan 5 kat daha pahalı
her öğün 100 gram et versem heralde mamadan daha ucuza gelir

Parça parça aldığımda getir üzerinden felan whiskas alıyorum 300 er gramlık 2 şer paket ama bu da çok pahalıya geliyor dediğim gibi.


Whiskas kullanıyoruz onu da kilo hesabına vurunca 50 tl felan ama hep parça parça alıyoruz
whiskas pakette yeni gelen zamlarla çok pahalı oldu büyük torbalarda almak daha avantajlı birde sürekli mama alma derdi yok bizde tek kedi var 5-6 ay gidiyor