whiskas pakette yeni gelen zamlarla çok pahalı oldu büyük torbalarda almak daha avantajlı birde sürekli mama alma derdi yok bizde tek kedi var 5-6 ay gidiyor
Hocam 1 tane scottish fold, 1 tane tekir var
tekir çok iştahlı mamanın yanında her yemekte masada

mama dayanmıyor