Ben 2 kedim için 10 kiloluk alıyorum, N&D kullanıyorum fakat bütçenizi aşıyor. Açıkçası bu 2 marka da çok kaliteli değil. Fiyat farkı SKT'ten dolayı olabilir. Bunların sahtelerine pek rastlamadım uygun fiyatlı oldukları için. Yinede şikayetvar'a vs bir bakın derim.
Yorumunuz için teşekkür ederim hocam
Siizin dediğiniz marka bunlardan 5 kat daha pahalı

her öğün 100 gram et versem heralde mamadan daha ucuza gelir
Parça parça aldığımda getir üzerinden felan whiskas alıyorum 300 er gramlık 2 şer paket ama bu da çok pahalıya geliyor dediğim gibi.
daha önce bu mamalardan yemedilerse 1er kilo alıp deneyin ama kedilerin sağlığı için biraz daha kaliteli mama tercih ederseniz daha iyi olur lavital somonlu yavru kedi maması önerim
Whiskas kullanıyoruz onu da kilo hesabına vurunca 50 tl felan ama hep parça parça alıyoruz