Evimizde 2 tane kedimiz var.
Mama bittikçe parça parça alıyoruz, hesaplayınca parça parça aldığımızda çok pahalıya geldiğini farkettim.
10 kg veya 15 kg almak istiyorum, ucuz yollu bişey arıyorum açıkcası.
Bulduğum mamalar
Enjoy yetişkin kedi maması 15 kg - 1 sitede 169 tl iken birisinde 250 tl bu fark niye var anlamadım
Trendline kedi maması 15 kg- 189 TL
kullanıp yorum yapacak olan var mı?
Bu kedi mamalarını kullanan var mı?
28
●438
- 06-01-2022, 23:21:32Yorumunuz için teşekkür ederim hocamCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siizin dediğiniz marka bunlardan 5 kat daha pahalı
her öğün 100 gram et versem heralde mamadan daha ucuza gelir
Parça parça aldığımda getir üzerinden felan whiskas alıyorum 300 er gramlık 2 şer paket ama bu da çok pahalıya geliyor dediğim gibi.
Whiskas kullanıyoruz onu da kilo hesabına vurunca 50 tl felan ama hep parça parça alıyoruzylmzcnblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-01-2022, 23:26:36whiskas pakette yeni gelen zamlarla çok pahalı oldu büyük torbalarda almak daha avantajlı birde sürekli mama alma derdi yok bizde tek kedi var 5-6 ay gidiyorType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2022, 23:30:40Enjoy yetişkin kedi maması 15 kg daha önce 3 kere kullandım sokak hayvanları için bir sorunu yok gayet severek yiyorlar.
- 06-01-2022, 23:34:14Enjoyu sokak kedileri için alıyoruz, bizim tosuna şuan felicia marka mama veriyoruz. Param olursa nd marka mama almayı düşünüyorum. Enjoy dandiktir diğeri ondan da dandik.
- 06-01-2022, 23:34:54Hocam 1 tane scottish fold, 1 tane tekir varylmzcnblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekir çok iştahlı mamanın yanında her yemekte masada
mama dayanmıyor
- 06-01-2022, 23:38:16Kötü mamayla beslemeyin kedilerinizi ilerde sağlık problemi yaşarlar. nd-orijen-acana-pro plan gibi markalara yönelin. Pahalı biliyorum ama sizin söylediğiniz mamaların içeriği çok kötü.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
