• 04-01-2022, 10:44:45
    #10
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolasın hocam bunu hem kedi hem köpek yer mi bir sorun olmaz dimi?, bir de dediğim gibi ikimiz de korkuyoruz köpeğe nasıl yaklaşmalıyız acaba?
    Sen köpekten neden korkuyorsun? Köpek senden korksun ☺ KöpeÄŸin tek silahı çenesi ve dilleridir.. Elini yüzüne doÄŸru götürdüğünde ondan korkmadığını gösterirsin. Sevmeye baÅŸladığında ise senin artık bir tehdit unsuru olmadığını düşünür. Köpek karşısında yine çömelirsen tehdit olmadığını gösterirsin.
  • 04-01-2022, 10:48:23
    #11
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen köpekten neden korkuyorsun? Köpek senden korksun ☺ KöpeÄŸin tek silahı çenesi ve dilleridir.. Elini yüzüne doÄŸru götürdüğünde ondan korkmadığını gösterirsin. Sevmeye baÅŸladığında ise senin artık bir tehdit unsuru olmadığını düşünür. Köpek karşısında yine çömelirsen tehdit olmadığını gösterirsin.
    Valla doğrudur hocam çocukluktan gelen bir şey hem bu vesileyle köpek korkumu da yenerim belki.
  • 04-01-2022, 10:50:29
    #12
    Allah kabul etsin. Malum kış ayındayız ve hayvanları düşünen pek yok. Soğuk bir yana açlıkta olunca tüm perişan oluyorlar. Ben de aylık 15 kg alıyorum, geçen ay indirim vardı 25 kg almıştım ama hemen bitti. Keşke şu kdv olayını kaldırsalar da daha çok nasiplenseler. Evde artan yemekleri de verebilirsiniz, makarna vs yiyorlar.
  • 04-01-2022, 10:56:35
    #13
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kabul etsin. Malum kış ayındayız ve hayvanları düşünen pek yok. Soğuk bir yana açlıkta olunca tüm perişan oluyorlar. Ben de aylık 15 kg alıyorum, geçen ay indirim vardı 25 kg almıştım ama hemen bitti. Keşke şu kdv olayını kaldırsalar da daha çok nasiplenseler. Evde artan yemekleri de verebilirsiniz, makarna vs yiyorlar.
    Valla ne söyleseniz haklısınız biz insanlar hep kendimizi düşünüyoruz ben dahil. Bugün durakta bir köpek gördüm içim parçalandı gittim ona önce cebimdeki parayla bir şeyler aldım, 10 dakika sonra arkadaşımla konuştum yapalım dedim o da okeyledi, her ay dağıtmayı biz de isteriz ama dediğim gibi ikimiz de öğrenciyiz r10da ticaret yaparak gelirimi sağlıyorum. Umarım her ay dağıtabilecek durumumuz olur. Aslında konuyu bir tek soru sormak için açmadım insanlar görsün belki onlar da bu akıma katılır, uzun zamandır hayatımda hiçbir şey yolunda gitmiyor belki biraz huzur dolarım. Kdv olayına gelirsek ne deseniz haklısınız.
  • 04-01-2022, 11:00:17
    #14
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolasın hocam bunu hem kedi hem köpek yer mi bir sorun olmaz dimi?, bir de dediğim gibi ikimiz de korkuyoruz köpeğe nasıl yaklaşmalıyız acaba?
    evet biz sık sık dağıtıyoruz. Kedi de köpek te yer. Sadece tedirgin davranmadan kesin ve net davranışlarda bulunun köpeklere karşı her zaman. Sonuç olarak o da bir birey gibi düşünün. önce elinizin tersiyle kendinizi koklatın onlara. Endişeli olmadığınızı ve dost olduğunuzu görsünler. Üzerinize atlasalar da ani tepki vermeyin. Onlar sevinçten hep. Ben yıllardır işin içindeyim bir kez sıkıntı yaşamadım.
  • 04-01-2022, 11:01:44
    #15
    okanselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet biz sık sık dağıtıyoruz. Kedi de köpek te yer. Sadece tedirgin davranmadan kesin ve net davranışlarda bulunun köpeklere karşı her zaman. Sonuç olarak o da bir birey gibi düşünün. önce elinizin tersiyle kendinizi koklatın onlara. Endişeli olmadığınızı ve dost olduğunuzu görsünler. Üzerinize atlasalar da ani tepki vermeyin. Onlar sevinçten hep. Ben yıllardır işin içindeyim bir kez sıkıntı yaşamadım.
    Deneyeceğim hocam inşallah bizi severler daha önce köpeklerle pek iyi anılarım yok biraz çekiniyorum o yüzden dediğim gibi umarım bu vesileyle korku olayını da çözerim.
  • 04-01-2022, 11:06:43
    #16
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bonacibo var bildiğim kadarıyla
    Supersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paketin ağzı acık şekilde koklatarak yaklaş onlara ürkme yeter..
    2 gün öncesine kadar nevşehirdeydim kız arkadaşımla bizde 2 kg mama aldık sokak sokak dağıttık sabah bi kalktık 8 tane köpek kaldıgımız yerde hazır olda bekliyodu biz nereye onlar oraya geliyodu koruma ordusu gibi onları öyle görünce mutlu olduk bir daha dağıttık .Sonunu düşünerek hareket et.
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer mama vereceğiniz köpekler açsa üstünüze atlayabilirler. Yanlış anlamayın sevinçten dolayı üzerinize atlarlar, zarar vermek için değil. Çünkü böyle hayvanlar o kadar mutlu oluyorlar ki aynen insan gibi hareket etmeye çalışıyorlar. Kesinlikle korktuğunuzu belli etmeyin. Sürekli onlara 'aşkım, aferin oğlum, kızım diyip sert sert sevgi' ifadeleri kullanın. Gerçekten sevdiğinizi ve yardım etmek istediğinizi onlara hissettirin. Onlar hisleri çok iyi anlarlar.

    İyi ki varsınız. Cesaretinizi ve yaptığınız işi tebrik ederim.
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen köpekten neden korkuyorsun? Köpek senden korksun ☺ KöpeÄŸin tek silahı çenesi ve dilleridir.. Elini yüzüne doÄŸru götürdüğünde ondan korkmadığını gösterirsin. Sevmeye baÅŸladığında ise senin artık bir tehdit unsuru olmadığını düşünür. Köpek karşısında yine çömelirsen tehdit olmadığını gösterirsin.
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kabul etsin. Malum kış ayındayız ve hayvanları düşünen pek yok. Soğuk bir yana açlıkta olunca tüm perişan oluyorlar. Ben de aylık 15 kg alıyorum, geçen ay indirim vardı 25 kg almıştım ama hemen bitti. Keşke şu kdv olayını kaldırsalar da daha çok nasiplenseler. Evde artan yemekleri de verebilirsiniz, makarna vs yiyorlar.
    okanselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet biz sık sık dağıtıyoruz. Kedi de köpek te yer. Sadece tedirgin davranmadan kesin ve net davranışlarda bulunun köpeklere karşı her zaman. Sonuç olarak o da bir birey gibi düşünün. önce elinizin tersiyle kendinizi koklatın onlara. Endişeli olmadığınızı ve dost olduğunuzu görsünler. Üzerinize atlasalar da ani tepki vermeyin. Onlar sevinçten hep. Ben yıllardır işin içindeyim bir kez sıkıntı yaşamadım.
    10 Kilo dağıtmayı düşünüyoruz elimizden bu geliyor. Bunu buldum arkadaşlar güzel midir bu fiyatı da iyi geldi diğer satıcılara göre bir bakarsanız sevinirim TIKLA