Allah kabul etsin. Malum kış ayındayız ve hayvanları düşünen pek yok. Soğuk bir yana açlıkta olunca tüm perişan oluyorlar. Ben de aylık 15 kg alıyorum, geçen ay indirim vardı 25 kg almıştım ama hemen bitti. Keşke şu kdv olayını kaldırsalar da daha çok nasiplenseler. Evde artan yemekleri de verebilirsiniz, makarna vs yiyorlar.