Merhaba abiler ucuz ve kaliteli bir köpek maması arıyorum çok bütçemiz yok iki arkadaş dağıtacağız. Normalde köpekten korkan birisiyim tam olarak nasıl dağıtmam gerektiğini de bilmiyorum bu konuda da tavsiyelerinizi bekliyorum. İki arkadaş elimizden geldiğince durumumuz yettiğince yardım etmek istiyoruz.
10 Kilo dağıtmayı düşünüyoruz elimizden bu geliyor. Bunu buldum arkadaşlar güzel midir bu fiyatı da iyi geldi diğer satıcılara göre bir bakarsanız sevinirim TIKLA
Köpek maması dağıtacağım.
15
●235
- 04-01-2022, 10:15:42
- 04-01-2022, 10:18:12trendline kedi maması alın. Hem köpekler severek yiyor, hem de kediler.
- 04-01-2022, 10:21:04Hocam pmden link atma şansınız var mıokanselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2022, 10:25:46
- 04-01-2022, 10:32:50Sağolasın hocam bunu hem kedi hem köpek yer mi bir sorun olmaz dimi?, bir de dediğim gibi ikimiz de korkuyoruz köpeğe nasıl yaklaşmalıyız acaba?okanselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2022, 10:37:43Paketin ağzı acık şekilde koklatarak yaklaş onlara ürkme yeter..Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 gün öncesine kadar nevşehirdeydim kız arkadaşımla bizde 2 kg mama aldık sokak sokak dağıttık sabah bi kalktık 8 tane köpek kaldıgımız yerde hazır olda bekliyodu biz nereye onlar oraya geliyodu koruma ordusu gibi onları öyle görünce mutlu olduk bir daha dağıttık .Sonunu düşünerek hareket et. - 04-01-2022, 10:41:01Hocam eğer mama vereceğiniz köpekler açsa üstünüze atlayabilirler. Yanlış anlamayın sevinçten dolayı üzerinize atlarlar, zarar vermek için değil. Çünkü böyle hayvanlar o kadar mutlu oluyorlar ki aynen insan gibi hareket etmeye çalışıyorlar. Kesinlikle korktuğunuzu belli etmeyin. Sürekli onlara 'aşkım, aferin oğlum, kızım diyip sert sert sevgi' ifadeleri kullanın. Gerçekten sevdiğinizi ve yardım etmek istediğinizi onlara hissettirin. Onlar hisleri çok iyi anlarlar.
İyi ki varsınız. Cesaretinizi ve yaptığınız işi tebrik ederim.
- 04-01-2022, 10:42:00Aslında biraz da ondan korkuyorum şimdi bir kere vereceğim her gün beklerler hayvanları ümitlendirmek istemem. Bundan sonra elimden geldiğince dağıtmak istiyorum, ikimiz de öğrenciyiz elimizden geleni yapmaya çalışacağız, ülkenin dünyanın bu denli kötü olduğu bu zamanda bari onlar biraz olsa da sevinsin, onların sevinmesi bizi de mutlu eder.Supersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle