Allah kabul etsin. Malum kış ayındayız ve hayvanları düşünen pek yok. Soğuk bir yana açlıkta olunca tüm perişan oluyorlar. Ben de aylık 15 kg alıyorum, geçen ay indirim vardı 25 kg almıştım ama hemen bitti. Keşke şu kdv olayını kaldırsalar da daha çok nasiplenseler. Evde artan yemekleri de verebilirsiniz, makarna vs yiyorlar.
Valla ne söyleseniz haklısınız biz insanlar hep kendimizi düşünüyoruz ben dahil. Bugün durakta bir köpek gördüm içim parçalandı gittim ona önce cebimdeki parayla bir şeyler aldım, 10 dakika sonra arkadaşımla konuştum yapalım dedim o da okeyledi, her ay dağıtmayı biz de isteriz ama dediğim gibi ikimiz de öğrenciyiz r10da ticaret yaparak gelirimi sağlıyorum. Umarım her ay dağıtabilecek durumumuz olur. Aslında konuyu bir tek soru sormak için açmadım insanlar görsün belki onlar da bu akıma katılır, uzun zamandır hayatımda hiçbir şey yolunda gitmiyor belki biraz huzur dolarım. Kdv olayına gelirsek ne deseniz haklısınız.