okanselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet biz sık sık dağıtıyoruz. Kedi de köpek te yer. Sadece tedirgin davranmadan kesin ve net davranışlarda bulunun köpeklere karşı her zaman. Sonuç olarak o da bir birey gibi düşünün. önce elinizin tersiyle kendinizi koklatın onlara. Endişeli olmadığınızı ve dost olduğunuzu görsünler. Üzerinize atlasalar da ani tepki vermeyin. Onlar sevinçten hep. Ben yıllardır işin içindeyim bir kez sıkıntı yaşamadım.
Deneyeceğim hocam inşallah bizi severler daha önce köpeklerle pek iyi anılarım yok biraz çekiniyorum o yüzden dediğim gibi umarım bu vesileyle korku olayını da çözerim.