Merhaba değerli r10 üyeleri.
10. sınıf öğrencisiyim ve 2. Dönem boyunca bazı aksaklıklar nedeni ile 35 gün devamsızlıgım birikti..
Okula gittik ancak birsey yapamayacaklarını söylediler,
Şuan elimde rapor falan yok, velim ile gidebilirim ancak gidip ne diyecegiz. Bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler.
Sınıfta kalıyorum
27
●676
- 03-01-2022, 23:03:44Bende yıllar yıllar önce devamsızlıktan kalmıştım lise 1 de 60 gündü devamsızlık, nefret ediyordum okuldan bana bir şey yapmadılar çünkü sınavlarada girmedim. Velin konuşsun belki hallolur olmazsa da üzülme ben kahrolmuştum dünyanın sonu gibiydi. Ama değişen bir şey olmadı🙂
- 03-01-2022, 23:04:24Yönetici onayı bekliyorMerhaba, gidip ne diyebiliriz. Bir kaç bahane iletir misiniz, teşekkürler.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2022, 23:06:06hocam bahaneyi ben mi bulayımProgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela ameliyat dönemi desin
yada bizden biri hastaydı o idare ediyor gibisi
ya da ne bileyim bir sürü var işte - 03-01-2022, 23:09:54Yönetici onayı bekliyorVelim ile beraber gitmiştik, buna birşey yapamayız demişlerdi. Cuma günü tekrar gideceğiz bakalımatayuvanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
