• 19-12-2021, 16:35:53
    #1
    2 Doz Biontech aşısı olmuştum, bu hafta çarşamba 3. doz vurulmam için son tarih.
    Çarşambadan sonra vurulamıyor muyuz nasıl oluyor bilmiyorum birde vurulan var mı nasıl 2. doz kadar ağır mı geçiyor ?
  • 19-12-2021, 16:36:20
    #2
    takip ediyorum bende merak ettim
  • 19-12-2021, 16:55:11
    #3
    Kurumsal PLUS
    Hocam daha 1. Dozu olmadım
  • 19-12-2021, 17:05:31
    #4
    ben 3. doz oldum.

    1. dozda etki olmadı

    2. dozda 1 gün boyunca baya bitkin düştüm.

    3. dozda 2. dozdakika kadar değil ama biraz bitkiniik oldu 1 gün sürmedi.
  • 19-12-2021, 17:10:17
    #5
    Merhaba, dün akşam 3. dozu oldum ben de.

    Gece kolumda ağrı oldu bastırınca. Şu anda hiç bir ağrı veya sızı belirti, bir şey yok.

    3 dozda da ateş veya yan etki yaşamadım
  • 19-12-2021, 17:13:22
    #6
    En ciddi sarsıntı bende 3.doz da oldu.

    İlk 2 doz kol ağırısı ve minik halsizlikle geçtim. 17 Sinde 3.dozu oldum sabah kalktım 39.1 ateşim var. Halsizlik ağız kurulugu terleme titreme . zar zor kendimi işe attım ateş 38.7 lerdeydi . İşte 4 saat uzandım mecbur saat 15.00 gibi baya bi kendime geldim. Enteresan şekilde pat diye iyi oldum ancak sabah şok etkisimi yarattı ne yaptı bilmiyorum cok kötüydüm.
  • 19-12-2021, 17:16:30
    #7
    1. dozda bir şeyim yoktu da 2. dozda ateşim vs çıkmıştı halsizlik olmuştu. 3. doz da daha mı az etkilenirim acaba ?
    yani şöyle bir şey vardı sanırm 1 dozda çok ağır geçirince diğer dozlar daha hafif geçiyordu diye ama doğru mu bilmiyorum
  • 19-12-2021, 17:23:14
    #8
    1.doz: Kolda ve sırtta yoğun ağrılar. 2 gün corona olmuş gibi çektirdi.
    2.doz: Kolda çok hafif bir ağrı. Ertesi güne hiç kalmadı.
    3.doz: Kolda çok hafif bir ağrı var yok gibi. Belirtisiz geçti.