2 Doz Biontech aşısı olmuştum, bu hafta çarşamba 3. doz vurulmam için son tarih.
Çarşambadan sonra vurulamıyor muyuz nasıl oluyor bilmiyorum birde vurulan var mı nasıl 2. doz kadar ağır mı geçiyor ?
Covid 3. dozu oldunuz mu ?
7
●128
- 19-12-2021, 17:10:17Merhaba, dün akşam 3. dozu oldum ben de.
Gece kolumda ağrı oldu bastırınca. Şu anda hiç bir ağrı veya sızı belirti, bir şey yok.
3 dozda da ateş veya yan etki yaşamadım - 19-12-2021, 17:13:22En ciddi sarsıntı bende 3.doz da oldu.
İlk 2 doz kol ağırısı ve minik halsizlikle geçtim. 17 Sinde 3.dozu oldum sabah kalktım 39.1 ateşim var. Halsizlik ağız kurulugu terleme titreme . zar zor kendimi işe attım ateş 38.7 lerdeydi . İşte 4 saat uzandım mecbur saat 15.00 gibi baya bi kendime geldim. Enteresan şekilde pat diye iyi oldum ancak sabah şok etkisimi yarattı ne yaptı bilmiyorum cok kötüydüm.