Konu
Covid 3. dozu oldunuz mu ?
19-12-2021, 17:10:17
#5
cagatay_55
Merhaba, dün akşam 3. dozu oldum ben de.
Gece kolumda ağrı oldu bastırınca. Şu anda hiç bir ağrı veya sızı belirti, bir şey yok.
3 dozda da ateş veya yan etki yaşamadım