En ciddi sarsıntı bende 3.doz da oldu.

İlk 2 doz kol ağırısı ve minik halsizlikle geçtim. 17 Sinde 3.dozu oldum sabah kalktım 39.1 ateşim var. Halsizlik ağız kurulugu terleme titreme . zar zor kendimi işe attım ateş 38.7 lerdeydi . İşte 4 saat uzandım mecbur saat 15.00 gibi baya bi kendime geldim. Enteresan şekilde pat diye iyi oldum ancak sabah şok etkisimi yarattı ne yaptı bilmiyorum cok kötüydüm.