Konu
Covid 3. dozu oldunuz mu ?
19-12-2021, 16:35:53
#1
Palria
2 Doz Biontech aşısı olmuştum, bu hafta çarşamba 3. doz vurulmam için son tarih.
Çarşambadan sonra vurulamıyor muyuz nasıl oluyor bilmiyorum birde vurulan var mı nasıl 2. doz kadar ağır mı geçiyor ?