1. dozda bir şeyim yoktu da 2. dozda ateşim vs çıkmıştı halsizlik olmuştu. 3. doz da daha mı az etkilenirim acaba ?
yani şöyle bir şey vardı sanırm 1 dozda çok ağır geçirince diğer dozlar daha hafif geçiyordu diye ama doğru mu bilmiyorum