• 05-01-2022, 03:41:26
    #82
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ailenin tavri o yönde ise sinirlenmekte haklisiniz. gerçekten cocuklari kontrol edemiyor olabilirler ona yapacak birsey yok yukarıda uzun uzun ornek verdiğim olasi durumlardan dolayı cunku bazen gerçekten kontrol edilemiyor, fakat bu konuda en ufak mahcubiyet de duymuyorlarsa veya gayretleri yoksa o zaman anlayis da beklememeliler. cunku bazi seyler karislikli.

    ben cok anlayis gosterdim zamaninda, kendi cocugumun verdigi rahatsizliktan mahcubiyet de duydum, yani iki durumda da hep empatiyle yaklastim ama ayni anlayisi da gordum cok şükür .

    ama pişkinlik ve umursamazlik varsa ayri. ne bileyim bir aktivite gelsitirebilirler farkli etkinliklere yonlendirebilirler yaslari kac bilmiyorum bir kursa mursa gonderip enerji attirabilirler imkan dahilinde.

    ben aileye kizdiginizi suan farkettim.
    4 6 yaşlarında 2 erkek hocam. Aileye hocam çocuğa ne diyim Aklı yetse yapmaz zaten çocuk bu.
    Mesela yaz günü hava sıcak sitede çocuk parkımız var bi çıkar demi koşsun oynasın enerjisi atsın ama yok. Umursamaz tavırlar.
    Aslında onlarda da suç yok binayı yapan müteahhit e saygılarımı sunuyorum her zaman. Yalıtım sıfır.

    En iyi çözüm müstakil ev aslında.

    Kusura bakma gece gece hakkını helal et hocam sende.
  • 01-01-2024, 23:42:06
    #83
    Konuyu hortlatmış olacam ama sizin yazdıklarınızı okudukça kendi yaşadıklarımı sanki okuyor gibi oldum. Bu konuyu okuyana kadar yine biraz umudum vardı fakat artık oda kalmadı. 4 yıldır bu çileyi çekiyoruz bizde. Öyle sat kurtul demeyle olmuyor malesef. Kaç kere satılığa çıkardık. Sattığımız fiyata gidip istediğiniz evi alamıyorsunuz. Elbette kimse böyle bir çileyi çekmek istemez. Gürültünün kimin tarafından yapıldığı emin olun önemi yok. Sonuçta ben bir gürültüden rahatsız oluyor muyum evet oluyorum. Gürültü yarım saat olur bir saat olur tamam tolöre edersiniz fakat sabah kalktıklarından akşam yatacakları vakte kadar gürültünün nesini anlayışla karşılayayım.
    Bununla ilgili hiçbir şekilde muhattabınız yok. Zabıta,polis, çevre şehircilik gitmediğim yer kalmadı. Mahkemeye gitmek istediğimde de hep aynı yorumlardan dolayı vazgeçtim. Boştan yere gitme kazanamazsın diye diye onuda eledik. Öyle birşey ki yaşamayan herkesin sizi haksız gördüğü bir konu malesef.
    Konunun çözümü basit aslında. Daire alırken ses yalıtımının olup olmamasına bakmak gerekli. Fakat ülke muz cumhuriyeti olduğu için artık yeni yapılan binalarda maliyeti düşürmek için müteaahitler duvar dahi yapmıyorlar. Hiç kimsede neden böyle yapıyorsun demiyor. Veriyor iskanı geçiyor gidiyor.
    Hadi bir hata ettik aldık. Sonradan yine yalıtım yaptırmak isterseniz yaptırabilirsiniz. Fakat buda maliyetli olduğu için daha yaptırıp sorun halloldu diyene rastlamadım. Bir ara bu konu ile alakalı bir karar okumuştum. Mahkeme sesten rahatsız olan komşuyu haklı bulmuştu ve yalıtım yaptırılması sonucuna bağlamıştı. Fakat ses yalıtımı konusunda sorumluluğun sadece daire sahibinin değil tüm kat maliklerinin olduğunu söylemişti. Fakat bizim gibi 100 tl aidatı toplayamayan bir apartmanda bunu yaptırmanın çok zor olduğunu anlamamızda uzun sürmedi
    Uzun lafın kısası bizede daireyi satıp gitmekten başka çare yok gibi. Buradan başta müteahhit Y.G olmak üzere bu çileyi bize reva gören üst komşuma saygılarımı gönderiyorum.
    Son olarak Çok umudum olmasada bu konu ile ilgili hukuk başarısı gösteren varsa tecrübelerini dinlemek isteriz.
  • 01-01-2024, 23:50:08
    #84
    ev sahibi ne diyor siz tasınsanız yeni kiracısı da bunları cekecek cunku. onlar kiracı mı? onların ev sahibi kim. genelde apartmanlarda ev sahipleri birbirini tanır kollarlar.
    bence ev sahibinizi darlayın. ya da tasının cunku mlsf gurultu yasası uygulandıgını ben gormedim. oysa apartmanlarda sokaklarda gurultu yasası uygulanmalı. ben de sesten son derece rahatsız oluyorum.sokakta dugunler mi ararsın davullar mı ararsın polisi arıyorum gelince hicbir sey yapmıyor. dagılın sikayet var diyor gidiyor adamlar en az 1 saat daha sokaklarda tepiniyorlar
  • 01-01-2024, 23:55:02
    #85
    is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ev sahibi ne diyor siz tasınsanız yeni kiracısı da bunları cekecek cunku. onlar kiracı mı? onların ev sahibi kim. genelde apartmanlarda ev sahipleri birbirini tanır kollarlar.
    bence ev sahibinizi darlayın. ya da tasının cunku mlsf gurultu yasası uygulandıgını ben gormedim. oysa apartmanlarda sokaklarda gurultu yasası uygulanmalı. ben de sesten son derece rahatsız oluyorum.sokakta dugunler mi ararsın davullar mı ararsın polisi arıyorum gelince hicbir sey yapmıyor. dagılın sikayet var diyor gidiyor adamlar en az 1 saat daha sokaklarda tepiniyorlar
    Malesef her ikimizde ev sahibiyiz. Ya tamam ben %100 onlar kabahatli demiyorum. Yalıtım eksikliğinden kaynaklı her sesi duyuyoruz. Bir yerden sonra psikolojik olarak takip ediyosunuz sesi. Bir evde sabahtan akşama kadar sürekli birşey devrilir mi bunların devriliyor. Tam çocukları büyüdü artık gürültüleri azalır dedik geçen sene bir çocuk daha yaptılar. Şimdi onun gürültüsü başladı. Oyuncağını sürekli yere vurmalar elindekini yere atmalar. Bağırışlar çığırışlar. Valla ne yapacağımızı bilemez durumdayız
  • 02-01-2024, 00:09:33
    #86
    Bazen bir musibet aslen hayıra dönüsebilir. Taşının bence Daha iyi bir daireye gecmenize vesile olur belki yalıtımlı bir catı katı asansorlu mis gibi. ne sinir ne stres kalır balkonunda domates biber yetiştirirsiniz.
  • 02-01-2024, 11:33:57
    #87
    is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen bir musibet aslen hayıra dönüsebilir. Taşının bence Daha iyi bir daireye gecmenize vesile olur belki yalıtımlı bir catı katı asansorlu mis gibi. ne sinir ne stres kalır balkonunda domates biber yetiştirirsiniz.
    Ya muhakkak bunda da bir hayır vardır ama inanın insanın zoruna gidiyor. 10 yıllık kredi çekmiştim bu ay bitti. Şimdi bu densizlerin yüzünden benim gitmek zorunda olmam gerçekten kabullenilir gibi değil. İşin tuhaf tarafı hiçbir kurum tarafından haksız görülmüyor olmalarını anlayabilmiş değilim. Yalıtım firmaların ile görüştüğümde bana yürüme sesinin gelip gelmediğini soruyolar. Bende geliyor diyorum. Eğer yürüme sesi geliyorsa sizin yaptıracağınız yalıtım %30 sesi keser karşı tarafın yaptırması gerekiyor dediler. Maliyetinden dolayı karşı tarafta buna yanaşmıyor. Bakalım nereye varacak mevzu.
  • 02-01-2024, 13:01:46
    #88
    Taşının gitsin hocam yalıtım yoksa ev de ısınmaz zaten. yakıt masrafı da cok olur. yalıtım yoksa daire eskidir zaten. bunun depremi de olabilir evler ırak. az daha yenileri yalıtımlıdır.Aslında herkes cocuk buyutuyor belki cocukları uyarıyorlardır da ama inan cocuk milleti anlamaz bebecikler. bende de yegen var tek cocuk o da bir kosardı tıpır tıpır tıpır tıpır Allahım saglıgı yerinde kossun derdim. Tabi benim yegen sıpa tek cocuk bir iki kossa bıkardı .Sen davanda haklısın da ugrasmana degmez diye dusunuyorum. Kal saglıcakla.
  • 02-01-2024, 13:03:08
    #89
    Administrator
    Çocuklar için maalesef çözüm yok.
    Adı üstünde “çocuk” bi yere kadar dinler.
    İmkan varsa ses yalıtımı daha düzgün daireler tercih edebilirsiniz
  • 02-01-2024, 13:05:02
    #90
    Sıkıntılı durum.


    https://www.youtube.com/watch?v=R1rS...w6dvY3XEn3U%3D