Taşının gitsin hocam

yalıtım yoksa ev de ısınmaz zaten. yakıt masrafı da cok olur. yalıtım yoksa daire eskidir zaten. bunun depremi de olabilir evler ırak. az daha yenileri yalıtımlıdır.Aslında herkes cocuk buyutuyor belki cocukları uyarıyorlardır da ama inan cocuk milleti anlamaz bebecikler. bende de yegen var tek cocuk o da bir kosardı tıpır tıpır tıpır tıpır Allahım saglıgı yerinde kossun derdim. Tabi benim yegen sıpa tek cocuk bir iki kossa bıkardı .Sen davanda haklısın da ugrasmana degmez diye dusunuyorum. Kal saglıcakla.