is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen bir musibet aslen hayıra dönüsebilir. Taşının bence Daha iyi bir daireye gecmenize vesile olur belki yalıtımlı bir catı katı asansorlu mis gibi. ne sinir ne stres kalır balkonunda domates biber yetiştirirsiniz.
Ya muhakkak bunda da bir hayır vardır ama inanın insanın zoruna gidiyor. 10 yıllık kredi çekmiştim bu ay bitti. Şimdi bu densizlerin yüzünden benim gitmek zorunda olmam gerçekten kabullenilir gibi değil. İşin tuhaf tarafı hiçbir kurum tarafından haksız görülmüyor olmalarını anlayabilmiş değilim. Yalıtım firmaların ile görüştüğümde bana yürüme sesinin gelip gelmediğini soruyolar. Bende geliyor diyorum. Eğer yürüme sesi geliyorsa sizin yaptıracağınız yalıtım %30 sesi keser karşı tarafın yaptırması gerekiyor dediler. Maliyetinden dolayı karşı tarafta buna yanaşmıyor. Bakalım nereye varacak mevzu.