• 05-01-2022, 03:06:23
    #73
    Valla bizim çocukta çok yaramaz, Yani kısıtlayamıyorsun maalesef. Madem çocuğu kısıtlayamıyoruz, kimseyi rahatsız etmeye hakkımız yok deyip kendimizi kısıtladık ve blrlnci katta oturuyoruz. Hem çocuk rahatça oynayıp zıplıyor hem de rahatsız olan yok.. Şansımıza yukarıdaki dairede de emekli bir çift oturuyor, Kafa rahat.
  • 05-01-2022, 03:17:30
    #74
    Müstakil evde oturuyorum apartmada da kaldım ama bana göre değil çünkü komşuluk apartman hayatında yok müstakilde ise var

    alt katta oturdum giriş kat her sabah balkoda üst katların artıklar kesin olurdu

    üst katta oturdum ısınamadım

    arakat evet fena idi

    hele toplantılar offf tam komedi alt kattaki başlar çatı tamiratını neden ödüyorum ben çatıyı ble görmem üst kattaki bahce düzenlemesinden bana ne der vs vs off

    son 7 yıl müstakil kafam rahat çocuğu sal bahçeye yıksın ortalığı bahçe benim sonuçta uzun lafın kısası kardeşim apartmanda isen gittiğin yerde de yaşayabilirsin bugibi olayları gecen gün televizyonda izledim alt kat komşu kadın kameralar oldugunu bile bile üst kat komsunun kapı önündeki ayakkabılarına yumurta kırıyor kapısına dışkı sürüyor vs idi yani üst alt farketmez hepsi sorun
  • 05-01-2022, 03:20:27
    #75
    backlinkmatik.com
    Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen seçeneğin yanında bir sürü şey söylemişsin kardeş!

    yok magandamısın yok doktora git yok psikoloğa git . Ben kendi imkanımla ne akustik çözümü yapıcam ? Ne doktoruna gidicem _?

    Fikrini söyler geçersin benim çok şükür doktorluk bir işim yok . Magandalıkla hiç işim olmaz ki olsaydı durum bu şekilde olmazdı.
    Ama boş boş yorum yapıpta kitap okudum magandamısın psikoloğa git demenin bir anlamı yok.

    İnsan gibi konuşup çözüm sunanlar için sordum ben o seçenekleri.

    konudaki bazı mesajları okurken sinirlerim bozuldu yazmışsın ne sinirini bozuldu neye sinirin bozuldu onu anlamadım ?
    cocuk sesiyle cinnet gecirip elinden kaza çıkabileceğini söylemişsin, buna istinaden doktora git dedim. doktora gitmek ayip birsey degil, burada inan bir kotuleme de yok, ofke problemi nedeniyle, panik atak nedeniyle ailemde terapi gorenler var. bu tur konularda elinizden kaza cikacak!! kadar ofkeleniyorsan kendine de ailene de zarar verecek seyler yaparsin. sonucta bu malesef bir vucut kimyasi bozukluğu, karakterinle vicdaninla aile egitiminle ahlakinla hic alakasi olmayan seyler yaptirabilir. kötü birsey demedim, oyle anlaşılıdiyssa da en azindan kotu niyetle demedim zira konunda kendinle verdigin mücadeleye, sabrina vs. değinmişsin. bu zaten esas niyetini belli ediyor. ama ofke kontrolu o sabri asacaksa, terapi gormen gerekiyor demektir.

    kitap olayini da neden anlattigimi soyledim. biz de cocuk buyuttuk demissin. her cocuk ayni olmuyor. referans gostermen yanlis. benim kizimla pek cok akrani arasinda hareket ve huysuzluk anlamında daglar kadar fark var. dedim ya parkta surekli ozur dileriz modundayiz insanlardan. her cocukla kavga ediyor oyuncaklar icin, bazi geceler sebepsiz ciglik cigliga uyaniyor eminim ki pek cok komsuyu da uyandiriyordur, bu konuda empati onemli, ama biz de cocuk buyuttuk dediğin an empati bitiyor.

    sinirimi bozan sey, içerisinde cocuk olan bir konuda, tas üstünde tas birakmam gibilerinden ve evet magandaca yorumlar yapilmasi bu konuya.

    ben 2 yil boyunca her gun bagir cagir tekme tokat kavga eden yeni evli ciftin altinda oturdum. gece uykudan uyanirdik seslerine. kac defa polis geldi hatırlamıyorum, kac defa büyük komşular gidip ayirdi konustu hatirlamjyorum. gercekten cekilmezdi.

    onlar tasindi kurtulduk derken susmak bilmeyen bebegi olan aile geldi, her hafta en az 1 2 gece bebegin sesine uyanirdik.

    yani cok nadir bir durum degil bu gürültü olayi, kiminin hastası var kiminin akil hastasi var. herkesin binbir turlu hali var.

    ama dedigim gibi magdur tarafinda (burada siz) kendince mesajimda saydigim gibi tahammül edemeyecegi pek cok fiziki ya da zihni gerekceleri olabilir. kendisi veya ailesi cekilemeyecek duzeyde etkileniyor olabilir. cozum bulunamıyorsa bir anlık sinirle daha buyuk olaylar yaratmaktansa tasinmak daha iyi, bunu anlatmaya calistim.
  • 05-01-2022, 03:20:30
    #76
    MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müstakil evde oturuyorum apartmada da kaldım ama bana göre değil çünkü komşuluk apartman hayatında yok müstakilde ise var

    alt katta oturdum giriş kat her sabah balkoda üst katların artıklar kesin olurdu

    üst katta oturdum ısınamadım

    arakat evet fena idi

    hele toplantılar offf tam komedi alt kattaki başlar çatı tamiratını neden ödüyorum ben çatıyı ble görmem üst kattaki bahce düzenlemesinden bana ne der vs vs off

    son 7 yıl müstakil kafam rahat çocuğu sal bahçeye yıksın ortalığı bahçe benim sonuçta uzun lafın kısası kardeşim apartmanda isen gittiğin yerde de yaşayabilirsin bugibi olayları gecen gün televizyonda izledim alt kat komşu kadın kameralar oldugunu bile bile üst kat komsunun kapı önündeki ayakkabılarına yumurta kırıyor kapısına dışkı sürüyor vs idi yani üst alt farketmez hepsi sorun
    Zaten son kararımız müstakil ev hocam. Dediğin gibi apartman hayatında bitmez bu olaylar. En doğru kararı vermişsiniz siz. Psikolojik tahribat inanılmaz seviyede.
  • 05-01-2022, 03:23:35
    #77
    @Kobay; Güzel insan sen daha taşınmadın mı :P
  • 05-01-2022, 03:27:00
    #78
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cocuk sesiyle cinnet gecirip elinden kaza çıkabileceğini söylemişsin, buna istinaden doktora git dedim. doktora gitmek ayip birsey degil, burada inan bir kotuleme de yok, ofke problemi nedeniyle, panik atak nedeniyle ailemde terapi gorenler var. bu tur konularda elinizden kaza cikacak!! kadar ofkeleniyorsan kendine de ailene de zarar verecek seyler yaparsin. sonucta bu malesef bir vucut kimyasi bozukluğu, karakterinle vicdaninla aile egitiminle ahlakinla hic alakasi olmayan seyler yaptirabilir. kötü birsey demedim, oyle anlaşılıdiyssa da en azindan kotu niyetle demedim zira konunda kendinle verdigin mücadeleye değinmişsin. bu zaten esas niyetini belli ediyor.

    kitap olayini da neden anlattigimi soyledim. biz de cocuk buyuttuk demissin. her cocuk ayni olmuyor. referans gostermen yanlis. benim kizimla pek cok akrani arasinda hareket ve huysuzluk anlamında daglar kadar fark var. dedim ya parkta surekli ozur dileriz modundayiz insanlardan. her cocukla kavga ediyor oyuncaklar icin, bazi geceler sebepsiz ciglik cigliga uyaniyor eminim ki pek cok komsuyu da uyandiriyordur, bu konuda empati onemli, ama biz de cocuk buyuttuk dediğin an empati bitiyor.

    sinirimi bozan sey, içerisinde cocuk olan bir konuda, tas üstünde tas birakmam gibilerinden ve evet magandaca yorumlar yapilmasi bu konuya.

    ben 2 yil boyunca her gun bagir cagir tekme tokat kavga eden yeni evli ciftin altinda oturdum. gece uykudan uyanirdik seslerine. kac defa polis geldi hatırlamıyorum, kac defa büyük komşular gidip ayirdi konustu hatirlamjyorum. gercekten cekilmezdi.

    onlar tasindi kurtulduk derken susmak bilmeyen bebegi olan aile geldi, her hafta en az 1 2 gece bebegin sesine uyanirdik.

    yani cok nadir bir durum degil bu gürültü olayi, kiminin hastası var kiminin akil hastasi var. herkesin binbir turlu hali var.

    ama dedigim gibi magdur tarafinda (burada siz) kendince mesajimda saydigim gibi tahammül edemeyecegi pek cok fiziki ya da zihni gerekceleri olabilir. kendisi veya ailesi cekilemeyecek duzeyde etkileniyor olabilir. cozum bulunamıyorsa bir anlık sinirle daha buyuk olaylar yaratmaktansa tasinmak daha iyi, bunu anlatmaya calistim.
    Hocam ben çocuk ile ilgili demedim onu çocuğa ne denir ki . Mesela Kendileri ile kaç kez konuştum bak siz ne güzel kendini ifade edebiliyorsunuz.
    İnan bunlarda gram gam yok . Sabah gece hiç fark etmiyor işin garip tarafı sanki öyle bir ifade varki suçlu biziz gibi hissediyoruz.
    Kaç kez dedim çocuk bu ses yapar elbet yapsın. Ama sabah erkenden yaptırma bari gece 12 de yaptırma en azından.

    İnan defalarca kez uyanıyorum sesten. Binada yalıtımda yok inan psikoloji kalmadı. Yoksa çocuklara falan bişey demiyorum ailenin umursamazlığı çileden çıkarıyor insan. Hele 2 erkek enerjisi bitmeyen yan yana gelince 5 6 yaşlarında inan düzenimiz bozuluyor.

    Keşke herkes sizin gibi olsa
  • 05-01-2022, 03:28:01
    #79
    BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Kobay; Güzel insan sen daha taşınmadın mı :P
    Yok hocam nerdeee . En az 10 bin masraf yaza kadar erteledik
  • 05-01-2022, 03:36:02
    #80
    backlinkmatik.com
    Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben çocuk ile ilgili demedim onu çocuğa ne denir ki . Mesela Kendileri ile kaç kez konuştum bak siz ne güzel kendini ifade edebiliyorsunuz.
    İnan bunlarda gram gam yok . Sabah gece hiç fark etmiyor işin garip tarafı sanki öyle bir ifade varki suçlu biziz gibi hissediyoruz.
    Kaç kez dedim çocuk bu ses yapar elbet yapsın. Ama sabah erkenden yaptırma bari gece 12 de yaptırma en azından.

    İnan defalarca kez uyanıyorum sesten. Binada yalıtımda yok inan psikoloji kalmadı. Yoksa çocuklara falan bişey demiyorum ailenin umursamazlığı çileden çıkarıyor insan. Hele 2 erkek enerjisi bitmeyen yan yana gelince 5 6 yaşlarında inan düzenimiz bozuluyor.

    Keşke herkes sizin gibi olsa
    ailenin tavri o yönde ise sinirlenmekte haklisiniz. gerçekten cocuklari kontrol edemiyor olabilirler ona yapacak birsey yok yukarıda uzun uzun ornek verdiğim olasi durumlardan dolayı cunku bazen gerçekten kontrol edilemiyor, fakat bu konuda en ufak mahcubiyet de duymuyorlarsa veya gayretleri yoksa o zaman anlayis da beklememeliler. cunku bazi seyler karislikli.

    ben cok anlayis gosterdim zamaninda, kendi cocugumun verdigi rahatsizliktan mahcubiyet de duydum, yani iki durumda da hep empatiyle yaklastim ama ayni anlayisi da gordum cok şükür .

    ama pişkinlik ve umursamazlik varsa ayri. ne bileyim bir aktivite gelsitirebilirler farkli etkinliklere yonlendirebilirler yaslari kac bilmiyorum bir kursa mursa gonderip enerji attirabilirler imkan dahilinde.

    ben aileye kizdiginizi suan farkettim.
  • 05-01-2022, 03:40:13
    #81
    backlinkmatik.com
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ailenin tavri o yönde ise sinirlenmekte haklisiniz. gerçekten cocuklari kontrol edemiyor olabilirler ona yapacak birsey yok yukarıda uzun uzun ornek verdiğim olasi durumlardan dolayı cunku bazen gerçekten kontrol edilemiyor, fakat bu konuda en ufak mahcubiyet de duymuyorlarsa veya gayretleri yoksa o zaman anlayis da beklememeliler. cunku bazi seyler karislikli.

    ben cok anlayis gosterdim zamaninda, kendi cocugumun verdigi rahatsizliktan mahcubiyet de duydum, yani iki durumda da hep empatiyle yaklastim ama ayni anlayisi da gordum cok şükür .

    ama pişkinlik ve umursamazlik varsa ayri. ne bileyim bir aktivite gelsitirebilirler farkli etkinliklere yonlendirebilirler yaslari kac bilmiyorum bir kursa mursa gonderip enerji attirabilirler imkan dahilinde.

    ben aileye kizdiginizi suan farkettim.
    3-4 yaşlarındaysa kreşe falan gonderseler aslinda durulur o cocuklar. kreste inanilmsz huy suy degisiyor gerek diger çocuklarla bilgi ve huy alisverisi gerek ogretmen katkısıyla.

    ya da acjk kapali park yok mu civarda. tum gun neden evde o çocuklar. pandemi de etkili tabi malesef pek cok cocuk eve kapandığı icin o da etkili oluyor bu tur olumsuzluklarda