Valla bizim çocukta çok yaramaz, Yani kısıtlayamıyorsun maalesef. Madem çocuğu kısıtlayamıyoruz, kimseyi rahatsız etmeye hakkımız yok deyip kendimizi kısıtladık ve blrlnci katta oturuyoruz. Hem çocuk rahatça oynayıp zıplıyor hem de rahatsız olan yok.. Şansımıza yukarıdaki dairede de emekli bir çift oturuyor, Kafa rahat.