Müstakil evde oturuyorum apartmada da kaldım ama bana göre değil çünkü komşuluk apartman hayatında yok müstakilde ise var

alt katta oturdum giriş kat her sabah balkoda üst katların artıklar kesin olurdu

üst katta oturdum ısınamadım

arakat evet fena idi

hele toplantılar offf tam komedi alt kattaki başlar çatı tamiratını neden ödüyorum ben çatıyı ble görmem üst kattaki bahce düzenlemesinden bana ne der vs vs off

son 7 yıl müstakil kafam rahat çocuğu sal bahçeye yıksın ortalığı bahçe benim sonuçta uzun lafın kısası kardeşim apartmanda isen gittiğin yerde de yaşayabilirsin bugibi olayları gecen gün televizyonda izledim alt kat komşu kadın kameralar oldugunu bile bile üst kat komsunun kapı önündeki ayakkabılarına yumurta kırıyor kapısına dışkı sürüyor vs idi yani üst alt farketmez hepsi sorun