is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ev sahibi ne diyor siz tasınsanız yeni kiracısı da bunları cekecek cunku. onlar kiracı mı? onların ev sahibi kim. genelde apartmanlarda ev sahipleri birbirini tanır kollarlar.
bence ev sahibinizi darlayın. ya da tasının cunku mlsf gurultu yasası uygulandıgını ben gormedim. oysa apartmanlarda sokaklarda gurultu yasası uygulanmalı. ben de sesten son derece rahatsız oluyorum.sokakta dugunler mi ararsın davullar mı ararsın polisi arıyorum gelince hicbir sey yapmıyor. dagılın sikayet var diyor gidiyor adamlar en az 1 saat daha sokaklarda tepiniyorlar
Malesef her ikimizde ev sahibiyiz. Ya tamam ben %100 onlar kabahatli demiyorum. Yalıtım eksikliğinden kaynaklı her sesi duyuyoruz. Bir yerden sonra psikolojik olarak takip ediyosunuz sesi. Bir evde sabahtan akşama kadar sürekli birşey devrilir mi bunların devriliyor. Tam çocukları büyüdü artık gürültüleri azalır dedik geçen sene bir çocuk daha yaptılar. Şimdi onun gürültüsü başladı. Oyuncağını sürekli yere vurmalar elindekini yere atmalar. Bağırışlar çığırışlar. Valla ne yapacağımızı bilemez durumdayız