• 12-12-2021, 20:45:33
    #19
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satılmadan önce hammaddesi yurtiçinde üretilirken satıldıktan sonra ithal mi kullandılar?
    İnan sizinle polemiğe girecek zamanım yok .Satmadılar tamam hatta 1000 tane yeni fabrika yaptılar siz haklısınız ok .
    Herşeyi üretiyoruz .Şahlanıyoruz demi ?
    Neyse.İşim gücüm var.
  • 12-12-2021, 20:54:07
    #20
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnan sizinle polemiğe girecek zamanım yok .Satmadılar tamam hatta 1000 tane yeni fabrika yaptılar siz haklısınız ok .
    Herşeyi üretiyoruz .Şahlanıyoruz demi ?
    Neyse.İşim gücüm var.
    Merakımdan sordum kusura bakmayın, siyasi işlerden pek anlamam. Mesela devlet destekli Kredi tarım koop market fiyatları çok da uygun değilken kağıt fabrikası devlette olsa fiyatları çok mu uygun olacak sizce?
  • 12-12-2021, 20:56:36
    #21
    Hammaddeyide yurtiçinden sağlayıp fabrikada işliyordu ama artık işleyecek fabrika yok.

    Şimdi hem işçilik hem dışarıdan alınan hammaddeye para ödüyorsun.

    detay için okuyup aydınlanmanı tavsiye ederim bknz. http://www.muratozveri.net/?p=811

    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satılmadan önce hammaddesi yurtiçinde üretilirken satıldıktan sonra ithal mi kullandılar?
  • 12-12-2021, 21:01:01
    #22
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merakımdan sordum kusura bakmayın, siyasi işlerden pek anlamam. Mesela devlet destekli Kredi tarım koop market fiyatları çok da uygun değilken kağıt fabrikası devlette olsa fiyatları çok mu uygun olacak sizce?
    Haklısınız ben haksızım bir şeyi üretince değil dışardan alınca ucuz olur .
    Devlet isterse tabi ucuz olur neden olmasın az vergi alsınlar bak nasıl ucuz olur , ama yok fabrikaları satacaklar ya herşeyi özelleştirecekler.
    Sonra diyecekler ki bizden önce bir şey yapılmadı.
    Sattıkları fabrikalar babalarının çiftliğinden geldi ya .Siz de haklısınız .
    Benim konuştuklarım siyasi değil ülke meselesi .
    Bu zamları fırsatçılar yapıyorsa devlet çerez parası ceza değil daha fazla yapacak ve sürekli denetleyecek .Ha yok kendi yapıyorsa o zaman vergileri düşürecek vs çözüm üretecek .Üretecek üretecek başka çaresi yok .Özelleştirince mi ucuzlar bir şey üretince mi ?
    Ülkede bir ekonomik kriz olduğu halde şahlanıyoruz diye hala körü körüne savunanlar var ya şu zamları ona şaşıyorum.
    Ülke ahaberdeki gibi güllük gülistan değil .
    Neyse siz haklısınız hep siz haklısınız .
    Biraz daha eleştirirsem fetocu ya da vatan haini veya nankör ilan edileceğim belli .
    Şahlanıyoruz .Dış güçler yapmıştır bu zamları da.Haklısınız.
  • 12-12-2021, 21:05:15
    #23
    CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hammaddeyide yurtiçinden sağlayıp fabrikada işliyordu ama artık işleyecek fabrika yok.

    Şimdi hem işçilik hem dışarıdan alınan hammaddeye para ödüyorsun.

    detay için okuyup aydınlanmanı tavsiye ederim bknz. http://www.muratozveri.net/?p=811
    Diğer arkadaş yaftaladı, açıklayıcı bilgi için teşekkür ederim.
  • 12-12-2021, 21:09:18
    #24
    CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hammaddeyide yurtiçinden sağlayıp fabrikada işliyordu ama artık işleyecek fabrika yok.

    Şimdi hem işçilik hem dışarıdan alınan hammaddeye para ödüyorsun.

    detay için okuyup aydınlanmanı tavsiye ederim bknz. http://www.muratozveri.net/?p=811
    Boşuna uğraşma hocam ya .
    Sata sata bir şey bırakmadılar hala savunuyorlar yeminle aklım almıyor arkadaş .
    Sonra diyorlar ki bu ülkede mevcut partiden önce bir şey yapılmadı ..
    Sattıkları fabrikalar sanki babalarından miras kaldı..
    Bu zihniyet ne biliyor musun sevgili hocam ?
    Evi yanan insanlar vardı ya hani üzerine çay fırlattıkları.
    Hani o insanlar hala alkışladı ya .İşte aynı zihniyet.
    Anlatamazsın .Olan boşa verdiğimiz zamanımıza olur.
  • 12-12-2021, 21:10:28
    #25
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer arkadaş yaftaladı, açıklayıcı bilgi için teşekkür ederim.
    Keşke herkes özelleştirmeyi değil de üretimi savunsa hocam. Eleştirmemiz lazım ki herşeyi karanlıklar aydınlığa çıksın.
    Doğruyu da yanlışı da eleştirmek gerek . Bu ülke hepimizin .Hükümetler gider as olan devlettir.Maksat olan vatandaşa olmasın .Herkes rahat yaşam sürsün.
  • 12-12-2021, 21:30:29
    #26
    Bizim kağıt müzesine değil kağıt fabrikasına ihtiyacımız vardı ama kapattılar. Lütfen ama lütfen Seka Kağıt fabrikasının başına geleni aşağıdaki linkten okuyun.

    Bknz. http://www.muratozveri.net/?page_id=33
  • 12-12-2021, 22:28:19
    #27
    Atık kağıt Nisan 2020 40 kuruş, aralık 2021 4 TL. Normal kağıdı siz düşünün.